Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Nymphalis

Strony: [1] 2 3
1
TN / Las
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:45:22 »
Las, w którym prawie zawsze panuje ciemność... Jednak jest to jedno z najlepszych miejsc na polowanie na zwierzynę, gdyż to właśnie tutaj występuje ona w największych ilościach. Ćmy latają tu i ówdzie, pohukiwania sów unoszą się w powietrzu, a czasem potężny, niedźwiedzi ryk spłoszy ptaki z gałęzi. Jest to miejsce, gdzie nawet najodważniejszemu kotu na karku przejdą ciarki... Kto wie, czy za kolejnym drzewem nie czyhają Dwunogi? Miejsce to znajduję się blisko Siedlisk Dwunogów. Albo nie wdepniesz w żelazną pułapkę.

2
TN / Cztery Drzewa
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:42:36 »
Tutaj Klany spotykają się w Pełnie Księżyca. To w tym miejscu zawiera się sojusze lub wypowiada wojny. Cztery Drzewa symbolizują Cztery Klany. Walki są tutaj niedopuszczalne, przychodzi się tutaj by jedynie omówić różne sprawy z Klanami.

3
TN / Ogniste drzewo
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:39:59 »
Na wielkim polu rośnie jedno drzewo. Nie wiadomo skąd się tam wzięło. Jedno, same rośnie tam, w promieni kilku kilometrów nie ma żadnych drzew. Mimo zimy nie ma tutaj śniegu, rzadko pada tutaj deszcz, a drzewo przez cały rok pięknie zabarwione jest na złocisty kolor.

4
TN / Grzmiąca Ścieżka
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:38:50 »
Zapuszczanie się w te rejony jest niezwykle ryzykowne. Po 'Ścieżce' często jadą auta. Grzmiąca Ścieżka oddziela tereny Klanu Gromu, od terenu Klanu Cienia. Przejście tutaj w całych grupach jest niemożliwe. Da się tędy przejść jedynie pojedynczo. Jest jednak mały wąski tunel, pod ziemią, który prowadzi na drugą stronę Grzmiącej Ścieżki. Tunel jest jednak dobrze ukryty pośród krzewów.

5
TN / Siedlisko Dwunogów
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:34:41 »
Jest to wieś zamieszkana przez Dwunogi i psy. Nie jest tu bezpiecznie ani w nocy, ani w dzień. Po zmroku psy zastają wypuszczane na podwórka, a w dzień kręci się tu mnóstwo Dwunogów. A jednak koty przychodzą tutaj, z własnej woli, zaciekawione tym miejscem.

6
TN / Kamienny mur
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:32:09 »
Stary, kamienny mur z czasów wojennych stoi zarośnięty mchem, krzewami, długie, metalowe druty wzmacniające konstrukcje wystają z jej zniszczonej części tworząc ostre łuki po których wspinają się rośliny, w większości bluszcz. Na mur pada niewiele światła, przebijającego się przez gęste korony drzew podczas gdy liście szumią spokojnie na wietrze.

7
TN / Wzgórze głazów
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:29:28 »
Polana, mieszcząca się na niewielkim wzniesieniu, a na niej duża ilość głazów niewiadomego pochodzenia. Nawet najstarsze żyjące koty nie pamiętaj skąd one się tutaj wzięły. Do tej pory jest to zagadką, której nikt nie potrafi rozwiązać.

8
Tereny KW / Makowe Pola
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:24:18 »
Jest to niewielka polanka, na której rośnie mnóstwo czerwonych maków. Koty z przyjemnością przychodzą tu poleżeć i obserwować puszyste obłoki na lazurowym niebie. W rytmie wiatru kruche rośliny lekko powiewają, co wygląda tak, jakby morze czerwonej krwi poddawało się kołysance delikatnych fal...

9
Tereny KW / Brzozowy Zagajnik
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:21:35 »
Miękka ścieżka pozwala kotom pewnie stąpać bez obaw, że w ich łapach utkwi ostre szkło, które sprawia później wiele bólu. W powietrzu roznosi się świeży zapach roślinności, a ptaki raźnie ćwierkają, by zwabić swoje drugie połówki. Przez korony drzew prześwitują delikatne promienie słońca, które nadają zagajnikowi uroku. Dalej, za młodym lasem znajduje się wspaniała polana, która pozwala kotom biegać bez ograniczeń, a także wylegiwać się rozkosznie nie myśląc o żadnych dręczących problemach. Wiatr jest tutaj umiarkowany, rzadko daję się we znaki.

10
Tereny KW / Wzgórze
« dnia: Sierpień 06, 2013, 10:16:19 »
Dość niewielkie wzniesienie znajdujące się w bliskim sąsiedztwie Wietrznego Stawu. Pomimo, iż nie jest tu wysoko, to jednak rozciąga się stąd widok na prawie całe tereny Wichru. Kilka starych, rozłożystych drzew zapewnia schronienie latem, jak i zimą, przed mroźnym wiatrem.

11
Tereny KW / Błękitna Skała
« dnia: Sierpień 06, 2013, 09:43:34 »
Wśród zarośli i krzewów można dostrzec dużą skałę, która zdaje się lśnić jasnym błękitem. To jest właśnie Błękitna Skała, tu odbywają się w słonecznych promieniach ceremonie nadania rang członkom Klanu Wichru.

12
Tereny KW / Samotne Drzewo
« dnia: Sierpień 06, 2013, 09:42:38 »
Samotne drzewo stojące pośrodku polany niedaleko stawu, stąd wieczorna mgła.

13
Tereny KW / Wietrzny Staw
« dnia: Sierpień 06, 2013, 09:37:06 »
Miejsce idealne na odpoczynek, ale również i na zabawę. Idealnie błękitna woda stawu przynosi zbawcze orzeźwienie w bardziej upalne dni, zaś w chłodniejsze pory roku okolice Stawu także stanowią doskonałe miejsce do odpoczynku, rozmów.

14
Tereny KW / Obóz
« dnia: Sierpień 06, 2013, 09:35:41 »
Obóz Klanu Wichru znajduję się na płaskim terenie. Nie ma tam wiele drzew, jedynie mogą się zdarzyć jakieś pojedyncze drzewka. Dominują tam krzaki i... wiatr. Na całym tym skrawku ziemi niemal przez cały czas wieje wiatr, gdyż nie zatrzymują go drzewa. Klan Wichru wybrał na swój obóz bardzo korzystne miejsce. Mała kotlinka w pobliżu Wietrznej Łąki świetnie spełnia swoje zadania. Obóz ochroniony jest przed szpiegami cierniami i kolcami i tylko Klan Wichru wie jak się tam dostać. Znajdują się tu legowiska, w których koty śpią i rozmawiają z innymi członkami Klanu.

15
Tereny KG / Czerwona Skała
« dnia: Sierpień 05, 2013, 10:38:49 »
W samym środku terenów Klanu, niedaleko Obozu, znajduje się wiele skał, które w słońcu wydają się być czerwone. Największą z nich Klan Gromu nazwał Czerwoną Skałą i od tego czasu prowadzone są tam ceremonie. Przywódca mianuje tutaj kocięta na ich pierwsze stanowiska, a także nagradza wytrwałe koty wyższymi pozycjami w klanie.

Strony: [1] 2 3
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
my-wery-world ganghs the-world-is-magic dlawtajemniczonych regteam